Florin Leonte defilare biciclete bucuresti
Dacă azi este ultima zi de joi a lunii, înseamnă că este “Joia Bicicletei”. Totodată a fost prima ediţie a acestui eveniment lunar la care am luat parte şi n-am regretat că a fost nevoie să traversez Bucureştiul la o oră de vârf a traficului rutier pentru a ajunge la întâlnire, la 18:00, în parcul Herăstrău, la intrarea dinspre Arcul de Triumf.

Plutonul participanţilor a fost probabil subţiat de Critical Mass-ul lui GeoBateŞaua, desfăşurat cu o zi înainte, cu plecarea din acelaşi loc (şi la care nu am ajuns, deşi îmi propusesem). Poate că n-au fost în total mai mult de 20 de biciclişti care au plecat pe traseu la defilarea din Joia Bicicletei, dar la evenimentele organizate de Florin Leonte am cunoscut de fiecare data oameni de bună calitate şi cu care am socializat uşor. Finişul din Piaţa Unirii ne-a prins pe înserate, semn că la ediţia de luna viitoare (apropo – va avea loc pe 28 octombrie, din acelaşi loc şi de la aceeaşi oră) va fi nevoie să-mi echipez MTB-ul de oraş cu lumini.

Ba mai mult, defilarea de Joia Bicicletei, ediţia pe septembrie, a avut şi un participant cu totul deosebit: cicloturistul american Mike Quinlan, aflat în gazdă la bunica mea pe timpul celor două zile pe care le-a petrecut în Bucureşti. Mă bucur foarte mult că programul lui s-a potrivit de aşa natură încât să-l pot aduce şi la o acţiune a bicicliştilor din Capitală.