campanie Leofex
Să ne întelegem bine: cine mă judecă după pantofi ar putea spune că sunt cel mai nesofisticat tip din lume. Am în total două perechi de pantofi pentru mers și una pe care o folosesc pe bicicletă. Nici sub tortură nu aș știi să spun pe de rost ce marcă/mărci sunt pantofii pe care îi încalț în fiecare zi. Dacă lumea asta ar fi condusă de oamenii cu cei mai frumoși pantofi, atunci eu aș fi un paria al societății.

Acum că am stabilit cât de ignorant sunt în materie de pantofi, trebuie să vă spun cât de mult mi-a plăcut campania celor de la Leofex.ro. Pe scurt, producătorul de încălțăminte mai sus menționat a lansat colecția de primavăra-vară 2013 și a decis să angajeze în baza unui contract de colaborare 20 de persoane din România pentru a îndeplini rolul de tester pentru pantofii din noua colecție. Cu alte cuvinte, rolul de… cobai. Lăsând gluma la o parte, ca om de comunicare & PR, mă unge pe suflet să văd implementată și la noi o astfel de campanie creativă de promovare a unui produs de larg consum.

Ca orice campanie publicitară, îți vinde o iluzie, dar atunci când îți este vândută într-un asemenea stil ești într-o situație de „win-win”. Mi s-a părut foarte tare faptul că doritorii de a fi testeri trebuie să-și trimită CV-ul pe adresa pe adresa cariere@leofex.ro – lucru care te duce cu gândul că mesajul tău ajunge direct la departamentul de Resurse Umane, în vederea recrutării (iluzia este împlinită!).

Ca în orice job, ai de îndeplinit o sarcină, iar în schimbul muncii primești bani. Astfel, persoanele selectate vor purta o pereche de încălțăminte la alegere, timp de o săptămână, ca apoi să redacteze un “raport de purtabilitate” care să descrie o serie de parametri: aspect, comoditate, etc. După trudă și răsplată, așa încât angajații de probă vor fi remunerați cu suma fixă de 150 lei pentru serviciul prestat. Ca strategie de promovare a produsului, jos pălăria în fața celor de la marketing!

Btw, perioada de înscriere în programul „shoe testing” este 1-31 martie. Fii cobai pentru pantofi!🙂